Keukenmarkt leveringen vinden plaats met TNT Post en DPD

Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten bedragen 4,95 euro voor bestellingen tot 20 euro. Bestellingen vanaf 20 euro zijn gratis. 

Hoe snel wordt er geleverd?
Bij ieder product staat de verwachte levertijd weergegeven. Mocht u toch nog vragen hebben over de levertijd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice op 0032 (0)89 680 136. De verwachte levertijd gaat in na ontvangst van de betaling.
Indien u op vrijdag bestelt, en de betaling is verwerkt voor 16u30, wordt uw pakket in principe op zaterdag geleverd. 

Kan ik mijn pakket op een ander adres dan het factuuradres laten leveren? 
Ja. In het bestelproceskunt u een ander afleverdadres kiezen.

Maken jullie gebruik van pakketshops waar pakketten geleverd kunnen worden?
Ja, u kunt uw pakket laten aanleveren bij een pakketshop bij u in de buurt. In het bestelproces kunt u de dichtstbijzijnde pakketshop selecteren.

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan u kunnen verzenden. Wilt u een product liever eerder ontvangen, neemt u dan contact op met onze klantenservice: bel naar 0032 (0)89 680 136 of mail naar klantenservice@keukenmarkt.be.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op het moment van verzending ontvangt u automatisch een Track and Trace code. Op deze manier kunt u precies zien wat de status van uw bestelling is en waar het pakketje zich bevindt.

Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen vinden plaats met PostNL, DPD of DHL. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. Tip: U kunt uw bestelling ook op uw werk laten afleveren, dan weet u zeker dat u het snel ontvangt.

Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL, DPD of DHL.